Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

tisdag 23 december 2008

GOD JUL -- OCH TACK!


Så här på lillejulafton vill jag passa på att önskar alla er en riktigt god jul och gott nytt (pärl)år!

Det är alltid så roligt att få mail och kommentarer från er som läst min blogg och gillat och haft användning av det jag skrivit om. Jag säger alltid att jag startade bloggen mest för min egen skull, att jag tycker så mycket om att skriva, efterforska och dela med mig av länkar, men självklart är det roligare att skriva när jag vet att det finns de som tycker om att läsa vad jag skriver emellanåt.

Jag gör inte heller så mycket aktiv reklam för min blogg mer än att ha adressen i min signatur på pärlforumen jag är medlem på så därför är det extra kul att se personer som hittat hit på andra sätt -- och när jag ser att andra länkar till min blogg. Stort tack till er, både ni som läser och ni som länkat till mig. Bland de sistnämnda vill jag gärna nämna Sirlig, Fröken Envis, Pärleporten, Zsuzsi Gyöngyékszerei, Angel.Pearls, Philura, Maruzan Smycken, Elisas blogg och Uzaan de är jag. Hoppas jag inte glömde någon av er där. Jag är också glad att Silvermasken tyckte så mycket om min text om koppar att de gärna ville -- med min tillåtelse -- använda den på sin sajt.


/Kristina (alias Maneki)

2 kommentarer:

  1. Hej o tusen tack för att bli omnämn på din sida!Jag är ofta inne här o kikar: du är fantastiskt duktig, och ger så många roliga, pärliga ideer här.Jag förstår bara inte hur du hinner..så många inlägg och så mycket bra info!! Hoppas jag genom att länka från min sida kan tipsa fler om Manekis Pärlblogg!! En riktigt God Jul och Gott Nytt Pärlår önskar// AngelPearls Eva

    SvaraRadera
  2. Tack för det! :D Det är så kul att skriva och surfa rundor tills jag snubblar på nåt kul att förmedla vidare så ibland glömmer jag bort hur mycket tid jag lägger på bloggen. Många gånger blir det också mer bloggtid än pärltid är jag rädd. Jag hoppas bara ingen tröttnar på mig när jag skriver tre inlägg på bara en dag... *lol*

    Från början trodde jag att jag hade material för tre månader om jag skrev ett inlägg per dag. Nu är jag uppe i 144 (!) inlägg och snart ett halvår av bloggande (vad den tiden gått fort!) -- och känner att jag bara skrivit en del av allt jag vill skriva. Pärl- och smyckesvärlden är så oändligt stor och oändligt spännande att där alltid finns något nytt att upptäcka!

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails