Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

måndag 16 februari 2009

Tidsfördriv: En liten pärlfabrik



Har du drömt om att få besöka en pärlfabrik eller kanske till och med arbeta i en? I väntan på att denna dröm ska uppfylla sig så kan du kika in hos franske E-Perle och deras Perlofactory. En liten kristallpärlsfabrik i sago- eller steampunkstil. Så visste du garanterat inte att dina bicones tillverkades!

PS! Klickar du på Perlographe hamnar du på en sida där du gratis kan skapa dina egna illustrationer till pärlprojekt med hjälp av nio vanliga pärlformer (inkl. bicones och seeds/rocaille) och tre hängen.

2 kommentarer:

  1. Hej, såg att du hade besökt min blogg och blev nyfiken. Din sida och det arbete som du har lagt ner på den är otroligt imponerande. Säljer du pärlor? eller arbeten av pärlor? Tack för att du skrev om min bok, det finns många kvar i källaren som behöver säljas:-)

    SvaraRadera
  2. Tack för dina ord. :D

    Nej, pärlor säljer jag inte och än så länge har min försäljning av pärlarbeten och smycken inskränkt sig till några omarbetningar jag gjort till familj och vänner. Jag är lite saktfärdig när det kommer till att försöka sälja mina verk (har pärlat i drygt fyra år nu), men snart får jag väl börja. Om inte annat så för att finansiera min små -- kan vi ju låtsas att de är -- pärlinköp. Det är inte billigt att vara en 'beadoholic'...

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails