Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

torsdag 17 september 2009

Bloggifo: Ny sökfunktion

Till de nya "finesserna" har jag nu lagt Googles sökfunktion, där du kan söka i bloggen med betydligt större träffsäkerhet än vad den lilla sökrutan i Bloggers navbar längst upp på sidan medger. Googles sökruta finner du efter kontaktrutan, just ovanför etiketterna, i vänsterspalten under rubriken "leta i den här bloggen". Jag hoppas denna funktion kommer att underlätta för dig om du söker efter något speciellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails