Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

torsdag 3 september 2009

Om bloggen: Testar finesser

September ska bli min stora städmånad vad gäller bloggen. Som en första del i detta leker jag just nu med finesser som Addthis och LinkWithin (tack till Beading Gem's Journal och Angel.Pearls, som gjort mig uppmärksam på den senare funktionen).

Huruvida olika finesser kommer att vara kvar eller tas bort igen kommer dels att bero på vad jag själv tycker om dem, men jag kommer också att lyssna på vad ni andra tycker. Är det bra eller dåliga förändringar? Kommentera gärna eller skicka ett mail med eventuella synpunkter, positiva eller negativa.

1 kommentar:

  1. Vad roligt att jag kunnat tillföra något till din blogg! Ha en riktigt fin pärlig helg//Eva

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails