Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

måndag 7 september 2009

Tävling: NYTT DATUM för Min Pärla 20/9


Du glömmer väl inte bort att skapa din egen fokalpärla i jubileumstävlingen Min Pärla? Missa inte din chans att vinna något av de vackra pärlpakten ovan! Du kan läsa mer om dem här. Sötvattenspärlor, halvädelsten, lucitblommor, aluminiumrosor med mera -- allt väntar på att få någon att skickas till.

Ja, jag vill gärna se fler bidrag till tävlingen så därför drar jag ut på spänningen för er som skickat in och förlänger tävlingen ända till 20/9 (!) Det har varit flera tävlingar som nyligen avslutats och nu är hösten här med allt det innebär så därför blir det en extra lång frist inte minst för att ni som varit på semester etc när tävlingen annonserades ska få en möjlighet.

Du behöver inte vara expert för att skapa dina egna pärlor och denna tävling riktar sig till alla, oavsett erfarenhet: med fantasi, kreativitet och enkla material kommer du långt. Lycka till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails