Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

torsdag 8 april 2010

Tävlingstips: Designutmaning från Frost08

FROSTnollåtta utmanar dig att skapa smycken, som blandar flera olika metaller/pläteringar: "Idag ser man alldeles för många smycken som enbart går i silver, guld osv... Våga blanda materialen! Det blir hur snyggt som helst."

Bland de som skickar in bilder på sitt/sina alster kommer den som lyckas bäst få en hemlig present och ytterligare fem vinnare får också ett pris.

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag vill bara säga att din blogg är alldeles fantastisk! Så ambitiös och välskriven. Så späckad m värdefull info. Jag använder den som ett uppslagsverk. Jag hittar dock inte någon info om dig. Vem är du? Din bakgrund m.m. Jag vill veta! :-)
    Jag har en egen blogg sen ett par månader bara. Kolla gärna in den. Och igår hände något av det mest fantastiska som hänt i mitt liv. Lorelei Eurto har blivit en följare av min blogg. Hon är en drottning/gudinna för mej...

    Hör gärna av dej till mej, vore kul å få lite närmare kontakt.
    Malin

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt beröm! :D

    Det finns lite info om mig under Välkommen -- om bloggen. Med betoning på lite. Inget om mina favoritdjur (katter, drakar, fladdermöss), utbildning (miljövetare/ekologisk ekonom, gymnasiekonom, kulturgeograf) eller något i den stilen. Men det är trevligt att vara lite anonym också, att alla inte vet allt om en.

    Roligt att höra att du fått en så beundrad bloggföljare. Håller med: Lorelei gör många vackra alster.

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Tack för ditt svar. Ska läsa på din välkommen-sida. Och testa din nya kontaktfunktion. Vi hörs!

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails