Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

tisdag 30 november 2010

Tidsfördriv: Beadz -- pärlor på tråd




När jag inte gör mer vettiga saker på nätet så spelar jag onlinespel. Nyligen spelade jag ett med lite av ett pärltema: Beadz! 2: Under the Sea. Liksom i första versionen ska du här "poppa" pärlor genom att skapa kluster av tre eller flera i samma färg. Till skillnad från vissa andra "zumaspel" så kan du här skapa grupper på flera rader samtidigt. Om en pärla når målet, en mussla, är spelet slut. Enkelt, kul och ofta beroendeframkallande.

Och visst ser de runda pärlorna ut som äkta pärla med den rätta pärlemorlyster? Åtminstone de vita. Vilket gör att man kan bli lite sugen på att pärla när man spelar. Färgerna kan också inspirera till färgkombinationer att testa.

Andra gratis onlinespel på pärltema är Pearl Lover och Pearls Before Swine.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails