Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 17 december 2010

Nyhet: Manekis färgblogg på Inspira

Jag är väldigt förtjust i färg, men vill inte att det ska få överhanden på Manekis Pärlblogg där jag har så mycket annat att skriva om. Därför har jag i och med Nätverket Inspiras födelse valt att skriva en färgblogg för pärlare där. Just nu finns där bara ett inlägg och förvänta er inte samma bloggtakt som här (jag siktar på ett inlägg per vecka till att börja med). Men jag hoppas den kommer att bli lika intressant för pärlare att läsa som jag tycker det är kul att skriva om färg. Min förhoppning är även att varje inlägg kan leda till någon liten diskussion kring "dagens tema".

Vill du läsa min färgblogg finner du den här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails