Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 12 augusti 2011

Om bloggen: Bröllop ny kategori



I samband med att jag skrev om broschbuketter så tyckte jag att det skulle passa med en temakategori för bröllop. Detta för att göra det lättare att hitta inspirerande tips och texter för så väl bruden som själv vill skapa sina smycken/hårprydnader som smyckesmakare som fått en beställning eller vill skapa en brudkollektion. Tanken är att enbart samla inlägg som specifikt rör smycken och ting för bruden (och brudgummen). Det innebär att det fortfarande kommer att finnas inspirerande tips till brudsmycken, som inte hittas via kategorin bröllop.

Det finns två "temakategorier" på bloggen nu: bröllop och jul. Sannolikt kommer det inte att bli flera eftersom det skulle göra innehållsförteckningen rörigare. Jul och bröllop är två specifika och speciella tillfällen till vilka en viss sorts pärlade projekt och smycken passar. Det är dessa speciella omständigheter som görs att just dessa två teman får egna kategorier.


Tyck till!

Sist en liten appell angående den nya kategorin: Jag har lagt till passande inlägg, som jag kommit på (minus ej längre aktuella tävlingar med brud-/bröllopstema), men jag minns ju inte precis allt jag skrivit och det kan finnas olika syn på vad som passar under bröllopskategorin så därför får ni gärna skriva en liten kommentar om det finns något speciellt inlägg ni tycker borde få vara med. Är exempelvis svävande halsband en klassisk bruddesign, som innebär att den teknikartikeln borde vara med, eller är pärlblommor ett alternativ till brudbukett och därmed direkt kvalificerade till kategorin. Bara säg vad ni tycker! Det går som alltid bra att kommentera anonymt om det föredras (eller skriv en kommentar och lägg till med versaler att det inte ska kommenteras så läser jag och raderar sedan utan att publicera på bloggen).

Så klart kan ni också tycka till om att bröllop blev en kategori också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails