Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

lördag 17 december 2011

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!



Med gårdagens inlägg tar jag paus över jul- och nyårshelgerna för att vara tillbaks nästa år med nya tips, texter och länkar. Jag har kanske "legat lågt" på forumen på sistone, men det betyder inte att jag gett upp vare sig mitt eget pärlande eller intresset för att skriva en pärlblogg. Om ett par veckor kommer de dagliga uppdateringarna tillbaks igen, precis som tidigare år. Det kan tänkas dyka upp en lite "julklapp" på julafton dock så kika gärna in över julen.

Eventuellt kommer jag även att visa förslag på en ny banner i mellandagarna om jag hinner skissa på något nytt, vilket jag funderat på de senaste månaderna. Utöver det så hänvisar jag till min personliga blogg, Wild roses and blackberries, samt min Pinterestsida om du vill ha lite mer inspiration från mig under pärlbloggens uppehåll. Men Manekis pärlblogg har alltså tagit jullov nu.


Därför vill jag passa på att önska er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år samt tacka för alla positiva kommentarer om bloggen, som jag fått under året, och för ert intresse för att läsa den. Tack också speciellt till alla mina bloggföljare och alla er som länkar hit, vare sig det är i en blog roll, länk på en hemsida eller tips på ett forum. Det är alltid lika roligt att få sådana synliga indikationer på att min blogg är läsvärd och uppskattad.

Vi ses igen 2012!

3 kommentarer:

  1. Tack Maneki för "pärlåret" 2011, det är alltid så roligt och spännande att titta in här emellanåt. Du är så generös med din kunskap som du framför på ett trevligt och spännande sätt som lockar till att man vill veta ännu mer.
    God Jul och Gott Nytt År

    SvaraRadera
  2. God Jul! Och tack för det gångna året!

    SvaraRadera
  3. God jul och gott nytt år! Tack för att du delar med dig av av din pärlkunskap och din kreativitet, och gör det på ett intressant och inspirerande sätt. Jag läser dina bloggar nästan varje kväll, som en trevlig avslutning på dagen. Kombinerat med roliga
    katter på YouTube. Anna

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails