Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

torsdag 16 februari 2012

Projekt: Projekttips efter pärlform



Vid några tillfällen har jag samlat ihop tips på projekt och mönster för specifika pärlformer som daggers och tvåhålspärlor. Här är en sammanställning av de inlägg som hittills skrivits.



Har du några önskemål kring någon speciell pärlform/-sort, som du gärna vill se tips på hur de kan användas? Skriv en kommentar och det kanske dyker upp i framtiden.

2 kommentarer:

  1. tack för den fina sammanställningen av länkar till tidigare artiklar. har nyligen börjat följa din blogg och ibland känns materialet nästan överväldigande. det mesta är av intresse för mig.och det som inte känns intressant från början blir läsvärt tack vare att blogggen är så välskriven och full av pärlkunskap. ofta fastnar jag här länge...och lär mig något nytt nästan varje gång.nu tänkte jag föreslå att du skulle skriva om filigran.dit kom jag direkt när jag började läsa om aluminiumrosor.ett STORT tack Maneki! anna

    SvaraRadera
  2. Tack för dina snälla ord!

    Ja, innehållet är väldigt omfattande nu. För mig är det enklare eftersom jag åtminstone delvis minns vad jag skrivit om och vad som är lönt att söka efter. Men för läsarna är det klurigare. Därför skapade jag den tematiska innehållsförteckningen, som är begränsad till enbart tekniker eftersom det vore lite väl jobbigt att försöka skriva (och uppdatera) innehållsförteckningar för varje kategori för hand. Önskar att det hade funnits en widget/gadget som gjorde det lika lätt för läsare att "bläddra" igenom alla inlägg (bl a kategori för kategori) som det är för mig som bloggskribent som använder Bloggers instrumentpanel när jag vill leta efter något gammalt inlägg på bloggen.

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails