Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 22 juni 2012

Sommarhälsning -- blogguppehåll




I och med midsommar börjar också mitt "sommarlov" från denna blog. Det är dags för det årliga sommaruppehållet och som så ofta finns det i dagsläget inget bestämt datum för när jag börjar blogga reguljärt igen. Juli ut är dock "bloggbefriat". Undantag är som vanligt tävlings- och utmaningstips p g a tidskänsligheten på dessa tips. Och jag kommer även att fortsätta med månadspaletterna. Eventuellt kommer det att bli en sommarspecial med veckopaletter istället, men inget är bestämt utan det beror på andra faktorer.

Sommaren blir med andra ord ett bra tillfälle att bläddra bakåt i bloggen; läsa om gamla inlägg eller läsa dem för första gången om du inte är inbiten bloggföljare sedan starten. Det går bra att kontakta mig under uppehållet, men tänk på att svaren kan dröja lite beroende på jobb, dagsutflykter, datorfria dagar osv.

 Som vanligt kommer jag att fortsätta blogga på Wild roses and blackberries. Min andra blogg är mer personlig och fokus ligger på mitt eget skapande, men även där kan du förhoppningsvis hitta lite tips och inspiration. (Håll också utkik efter min twin bead sampler: om intresse finns kommer jag att göra en ny tutorial baserat på den mest populära designen så vill du se det, var beredd att skriva en kommentar.)



Glad helg och hoppas ni alla får en bra sommar!

3 kommentarer:

  1. Glad Midsommar! Ha en härlig sommar.Anna

    SvaraRadera
  2. Har inte testat twins än. Ser fram emot din sampler! Och färgmixarna likaså, om det blir några sådana överraskningar. Se till att njuta av skapandet och ha en härlig sommar. Utan några måsten.>^..^<

    SvaraRadera
  3. Tack!

    (Sampler är på gång och julifärgmixen ska också dyka upp: glömde helt att det redan är juli! Det vore kul att hinna med några veckomixar också så vi får se vad det blir av det hela.)

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails