Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

tisdag 6 november 2012

Noterat: NaSeBeMo -- National Seed Beading Month




November innebär för många världen över NaNoWriMo (National Novel Writing Month). Inspirerad av detta vill Jen VanBenschoten på Beading Daily och Dulcey Heller lansera NaSeBeMo, National Seed Beading Month. Redan förra året skrev de om idén och i år är det dags igen. Här kan du läsa Jens blogginlägg om NaSeBeMo 2012. Dulcey har nämnt årets utmaning här.

Till skillnade från NaNoWriMo så finns det inget av en organisation fastsatt mål att nå utan det är upp till var och en att skapa sitt eget mål för månaden. Eller varför inte gå ihop i en grupp och sätta ett gemensamt mål för att på så sätt peppa varandra? På Beading Daily kan du få några förslag på mål som inspiration.

1 kommentar:

  1. En bra idé som kan bidra till att jag för en gångs skull hinner bli klar med lite mer komplicerade pärlade julklappar. Jag brukar starta för sent och hinner bara med snabba projekt. Milka

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails