Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 26 april 2013

Inspiration: Skapa med tvåhålspärlor







Det finns en del länkar till olika projekt för tvåhålspärlor här på bloggen (kika här för en sammanfattning av inlägg). Vill du ha ännu fler projekttips och -- inte minst -- inspirationsbilder så finner du det på mitt pinboard 2-hole bead designs. Pinboardet har bl a uppdaterats med inspirationsbilder för piggy beads, en typ av pärlor som det ännu inte finns så många projekt/tutorials med.

1 kommentar:

  1. Tack, Maneki! Tyvärr har jag köpstopp vad gäller pärlor...det finns så många intressanta tvåhålspärlformer nu för tiden. Kanske blir det några inköp inför semestern. Det kan ju alltid bli regnväder, man måste vara beredd. Irina

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails