Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 26 april 2013

Om bloggen: Butiksägare och kunder: Tipsa om lokala träffar, pärlpartyn och kurser!





Jag håller så långsamt på att förbereda ett eller ett par inlägg om pärljuntor/lokala pärlträffar och kurser/partyn och behöver därför skaffa mig en överblick över det utbud som finns i landet. Studieförbunden är enkla, men det finns även många butiker, både rena pärlbutiker och andra pysselbutiker, som erbjuder mötesplatser och kurser eller jippon som smyckestillverkarpartyn för grupper. Det är svårt för mig att själv leta upp alla butiker utan att missa någon och därför vill jag ha er -- butiksägares, men även kunders -- hjälp att sammanställa en lista över de företag som erbjuder aktiviteter av dessa slag.

Så om du har en butik, som arrangerar aktiviteter nu eller tänker börja inom en snar framtid, hör av dig till mig med information så listar jag dig. Listan är främst tänkt för återkommande arrangemang, t ex (regelbundet eller oregelbundet) återkommande pärljuntor eller pärlpartyn som genomförs på beställning, MEN tips på enskilda aktiviteter tas också med glädje emot och postas då som nyhetsnotiser snarare än i listor över återkommande arrangemang.

Så, är du butiksägare, tveka inte att kontakta mig via kontaktformuläret -- och tipsa gärna dina kollegor i branschen om att jag vill veta vad de har på gång!

Är du kund kan du också tipsa mig direkt eller tipsa din favvobutiks ägare att ta kontakt.


PS! Inkludera gärna vilket landskap butiken i fråga ligger i då kurserna kommer att listas geografiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails