Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

fredag 21 juni 2013

Glad midsommar! {Info om sommaruppehåll och 5-årsjubileum}



 
Så var det åter igen midsommar. Som vanligt tar pärlbloggen sommarlov från och med denna helg för att återkomma efter augusti. Och som vanligt innebär det att det enda som kommer att dyka upp på bloggen de kommande två månaderna är ev. tävlings- och utmaningstips samt andra nyhetstips som inte kan vänta tills september. Eller... Nej, det är en skillnad i år:

Om drygt en vecka är det den första juli. Datumet är lite speciellt då bloggen fyller fem år denna dag. Fem hela år -- det är ett halvt decennium! Detta måste förstås uppmärksammas på något sätt. Då jag bara nyligen kom på att bloggen jubilerar i juli och då maj och juni är de mest upptagna månaderna på året för mig så finns det ingen tävling eller utlottning inplanerad. Istället är tanken att jubileet ska firas med en eller flera nya gratisprojekt, en liten jubileumsgåva till alla som besöker och följer pärlbloggen.

Som varje år kommer jag dock fortsätta att blogga sporadiskt på min andra blogg, Wild roses and blackberries, samt förstås även "pinna på" på Pinterest så om du vill ha något nytt från mig under sommaren kan du följa mig eller kika in på endera eller båda ställena.



Glad midsommar!

2 kommentarer:

  1. Glad Midsommar! Trevlig semester! Milka

    SvaraRadera
  2. Is it Allium on the first pictures? OMG, love this flower!

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails