Viktig information om bloggen

Denna blogg uppdateras inte längre. Jag har tyvärr inte längre möjlighet att svara på frågor. Jag säljer inte pärlor/smyckeskomponenter eller smycken.

onsdag 2 april 2014

Månadens pärlmix: April 2014





Månadens pärlmix går i trendmetallen roségulds tecken. Akvamarin och roséguld (här i form av swarovskikristaller) är en fin färgkombo, som passar årstiden. Här blandas den med lite cremevita pärlor för en ännu mer somrig känsla.

Jag kunde inte hålla mig från att också mixa pärlorna med de rosa pärlor, som låg i samma påse som de mintgröna, så därför får du även en bonuspalett denna månad.





För dig som gillar både pacific opal och rose alabaster så avslutar jag med en bild på alla pärlorna tillsammans.


1 kommentar:

  1. Härligt! våren är här. Lugna och eleganta färger som jag tycker mycket om. Milka

    SvaraRadera

Frågor, tips, synpunkter eller kommentarer? Skriv gärna en rad här -- vill du hellre ta det privat hittar du min e-postadress under Kontakt (flikarna under bloggrubriken). Tänk på att frågor som ställs i kommentarerna besvaras här. Vill du ha svar via e-post är det bäst att istället maila direkt.

Tack för din kommentar!

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Related Posts with Thumbnails